Course Content
-
Uvod
-
Zapošljavanje i selekcija zaposlenika
- Viša razina zapošljavanja – šira slika
-
Faza 1 – Opis radnog mjesta
- Faza 2 – Početak traženja kandidata
- Faza 3 – Preliminarna selekcija kandidata
-
Faza 4 – Izbor kandidata
-
Faza 5 – Odluka o budućem zaposleniku
-
Faza 6 – Završetak procesa zapošljavanja
-
Postupanje s kandidatima
-
Onboarding
- Onboarding vs. orijentacija novozaposlenih
- Onboarding Checklista
-
Izrada programa angažiranosti
-
Praćenje novozaposlenih
-
Izrada rasporeda onboardinga
-
Postavljanje očekivanja
-
Dodjela posla
-
Popis priloga
-
Popis
-
Faza 2 – Početak traženja kandidata
Opći cilj
Dopiranje do ciljane skupine i poticanje njihova zanimanja u cilju dobivanja dovoljno prijava kandidata s potrebnim kompetencijama u odgovarajućem roku
- Definirajte ciljnu skupinu – Shvatite preferencije svoje ciljane skupine. Rezultat: Opis ciljane skupine
- Izradite oglas za slobodno radno mjesto – kombinirajte profil radnog mjesta i profil zahtjeva i izradite oglas za slobodno radno mjesto. Rezultat: Oglas za slobodno radno mjesto
- Započnite tražiti kandidate – Odaberite odgovarajuće kanale za zapošljavanje i počnite tražiti. Rezultat: Definirani kanali traženja
Savjeti/smjernice
- Pri izradi oglasa za slobodno radno mjesto pokušajte ostati što je moguće više u skladu s ranije definiranim zadacima.
- Vrste kanala pretrage treba prilagoditi definiranoj ciljanoj skupini. Ako se izaberu pogrešni kanali pretrage, to bi moglo imati negativan utjecaj na broj prijava.
- Optimizirajte potragu miješanjem različitih kanala i metoda pretrage.
- Ne zaboravite interne aktivnosti pretrage kao alternativni kanal zapošljavanja.
Napomena: idealni kanali i aktivnosti pretrage moraju se lokalno identificirati i mogu se razlikovati od jedne regije do druge!
Definiranje ciljne skupine
Ključno pitanje
Koje su preferencije vaše ciljane skupine?
Korisna pitanja za razumijevanje vaše ciljane skupine:
- Koja je obrazovna razina vaše ciljane skupine?
- Koja očekivanja vaša ciljana skupina ima od poslodavca u pogledu plaće, radnog vremena, radne etike i kulture, korporativne društvene odgovornosti, itd.?
- S kim se natječete dok nastojite doprijeti do vaše ciljane skupine? Što vaša konkurencija čini za uspješno privlačenje vaše ciljane skupine?
- Gdje nalazite svoju ciljanu skupinu (sajmovi poslova, obrazovne ustanove, manifestacije, umrežavanje, itd.)?
- Koje kanale traženja vaša ciljana skupina upotrebljava (tiskani i online mediji, početna stranica, društveni mediji, sajmovi poslova, itd.)?
- Koje tiskane i online medije koristi vaša ciljana skupina (regionalni/nacionalni, dnevne novine/tjednici/stručni časopisi)?
Izrada oglasa za slobodno radno mjesto
Ključno pitanje
Kako se obraćate ciljanoj skupini za poticanje njihova zanimanja?
Oglas za slobodno radno mjesto sadrži…
- jasnu i informativnu prezentaciju društva
- jasan i opsežan opis glavnih zadataka/aktivnosti
- profesionalne i ostale (osobne, društvene) zahtjeve za ciljanu skupinu
- ponudu društva kandidatu
- detalje vezane uz željeni proces prijave (obrazac, kontakt adresa)
Pri izradi oglasa za slobodno radno mjesto vodite računa o sljedećem:
- Oglas usredotočite na identificiranu ciljanu skupinu.
- Koncentrirajte se na informativan naslov i zanimljiv uvod naglašenom upotrebom izraza za radno mjesto, odjel, zadatak ili lokaciju.
- Navedite bit i izbjegavajte prazne/standardne fraze.
- Vodite računa o razumljivosti oglasa za druge i snažnom izražavanju upotrebom uobičajenih naziva radnih mjesta i preciznih definicija zahtjeva.
- Potaknite naklonost prijateljskim, pozivajućim tonom.
- Povećajte čitljivost strukturiranjem i naglašavanjem.
Izaberite medij za traženje ovisno o vašoj ciljnoj skupini, udjelu na tržištu radne snage i datumima objave oglasa.
Traženje kandidata
Ključno pitanje
Koja je strategija traženja najbolja za dopiranje do vaše ciljane skupine?
Definirajte svoju strategiju traženja ovisno o pristupačnosti vaše ciljane skupine, troškovima i vremenu.