Course Content

Total learning: 15 lessons Time: 9999 weeks
  • Uvod  0/2

    • Lecture1.1
    • Lecture1.2
  • Kriza kao prilika  0/12

    • Lecture2.1
      Što je kriza? Preview
    • Lecture2.2
    • Lecture2.3
    • Lecture2.4
    • Lecture2.5
    • Lecture2.6
      Kriza kao prilika Preview
    • Lecture2.7
    • Lecture2.8
    • Lecture2.9
    • Lecture2.10
      Krizni management Preview
    • Lecture2.11
    • Lecture2.12
  • Popis priloga  0/1

    • Lecture3.1

Krizni management

Iako najveća odgovornost leži na upravi i menadžmentu koji upravlja poduzećem, bez ljudi i angažmana zaposlenika nemoguće je spasiti poduzeće. U spašavanju poduzeća treba sudjelovati cijeli tim s kojim je potrebno pojačano komunicirati u doba krize.

Komunikacija bi trebala biti:

  • jasna – zaposlenici bi trebali razumjeti situaciju, načine djelovanje te zacrtane ciljeve i rješenja koja se žele postići,
  • transparentna – jasno komuniciranje znači da nema skrivanja činjenica te da su svi jednako upoznati sa situacijom,
  • dosljedna – iako je situacija nepredvidiva i možda se mijenja iz dana u dan, menadžment bi ipak trebao biti dosljedan u provođenju i izvršavanju onog što je komunicirao zaposlenicima,
  • uključiva – pod pojmom uključive komunikacije podrazumijeva se Uspostavljanje povjerenja i razumijevanja između zaposlenika i uprave.

Specifični uvjeti komunikacije u poslovnoj krizi:

  • davati jasne informacije i postići suglasnosti,
  • davati trajne i aktualne informacija,
  • izbjegavati kašnjenja i zavaravanja pri informiranju,
  • ne izbjegavati davanje odgovora, ne dramatizirati niti ublažavati stanje,
  • izbjegavati teško razumljive riječi, izraze i usporedbe.

„PR počinje kod kuće“, zato su upravo zaposlenici najbolji ili najgori PR poduzeća.

S obzirom na to da se radi o izvanrednim poslovnim uvjetima često menadžment nije uvijek spreman adekvatno reagirati može doći do potpuno krivog načina djelovanja poput:

  • obeshrabrenja
  • potištenosti
  • pasivnosti
  • jednostranog razmišljanja
  • gubitka granica i mjere
  • potiskivanja
  • manipuliranje
  • gubitak „živaca“ i nervoza u komunikaciji
  • optuživanje

Poželjno je ostati hladne glave te umjesto destruktivnog ponašanja i razmišljanja pokušati biti konstruktivan, te pronaći načine djelovanja koji će potaknuti tim na akciju, na rješavanje problema, na uključivanje i dodatan angažman.