Course Content
-
Krizno komuniciranje - video lekcije
- Krizno komuniciranje – video 1 od 5
-
Krizno komuniciranje – video 2 od 5
-
Krizno komuniciranje – video 3 od 5
-
Krizno komuniciranje – video 4 od 5
-
Krizno komuniciranje – video 5 od 5
- Pitanja i odgovori
Pitanja i odgovori
1. Kada izbije krizna situacija, što prvo komunicirati javnosti?
Javnost u pravilu želi dobiti odgovore na tri jednostavna pitanja:
-Što se dogodilo?
-Što poduzimate?
-Što ćete poduzeti?
2. Kako posložiti krizni komunikacijski tim?
Tim za krizne komunikacije u pravilu treba sadržavati mali broj ljudi. Tu treba biti netko iz upravljačke strukture organizacije odnosno menadžmenta, osoba zadužena za PR, pravnik ili vanjski pravni savjetnik, voditelj odjela koji ima krizu i stručnjak za područje u kojem je izbila kriza.
3. Koji su glavni koraci u upravljanju krizama?
Najprije napravite analizu situacije odnosno procijenite kako će kriza utjecati na vas. Potom prikupite sve relevantne informacije vezane uz kriznu situaciju, nastojite prepoznati dodatne potencijalne opasnosti te u potom oblikujte akcije koje ćete poduzeti, odnosno izradite plan kriznog komuniciranja.